Türkiye kendini anlatıyor..Binlerce farklı konuda röportajlar yapıyoruz.. siz de katılmak isterseniz; Online röportajlar için Facebook'da Nazan Arkadaşımızı facebook.com/nazan.soruyor ekkleyebilirsiniz. Eğer belli bir konuda paylaşmak istediğiniz kendinize ait yazlarınız varsa bize adresinden ulaştırabiliriniz, hemen yayınlarız.

Kemal'in Atakenti - Kemal'in Susanoğlusu

Kemal D. 45 yaşında, serbest meslek.

BK- Neyini sevdin?
Bu beldede kış aylarına bayılıyorum. Cennete gibidir.

Atakentte ev kiraları, yiyecek içecek?
Evler çok ucuz, ama tabi kış sezonunda. Yazın oldukça pahalı oluyor kiralar. Satın almak isterseniz de bence gayet düşük fiyata denize sıfır daireler bulabilirsiniz.
Meyve sebze genelde ucuzdur. Zaten burada her şey yetişiyor.

Atakentte Yılan böcek çıyan felan?
Ben daha hiç görmedim öyle şeyler. Bazen akrep sokmuş birini falan diye duyuyoruz ama bana hiç denk gelmedi.

BK- Atakent'in Denizi?
Kumsalı harika. Yapraklı koyu müthiştir. Denize yaz kış giren çok oluyor.

Sevmediklerin?
Yazlıkçılar çok pis oluyor. Her yerde çöp bırakıyorlar. Sinir oluyorum.

Yolu?
Mersinden gayet rahat geliniyor. Hep çift yol zaten. Silifke tarafı da güzel. Yakın yani.

Yerli halkı?
Tipik Akdeniz Yörükleri. Çok iyi insanlar. Ben de artık yerlisi oldum sayılır.

BK- Peki.. Kemal abi içinden geçtiği gibi söyle lütfen; Atakent mi Kızkalesi mi?
Tereddütsüz Atakent

Söyleşi tarihi: 26 Nisan 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder