Türkiye kendini anlatıyor..Binlerce farklı konuda röportajlar yapıyoruz.. siz de katılmak isterseniz; Online röportajlar için Facebook'da Nazan Arkadaşımızı facebook.com/nazan.soruyor ekkleyebilirsiniz. Eğer belli bir konuda paylaşmak istediğiniz kendinize ait yazlarınız varsa bize adresinden ulaştırabiliriniz, hemen yayınlarız.

Çocuğunuz bana eş bulun, evlenmek istiyorum derse ne dersiniz?

Kadir K. ile aşk üzerine.. 38 yaşında, Ankara'da yaşıyor, kuyumcu.

BK - Kadir Bey sizin için isyankar aşık diyorlar.
Aslında bir ara öyleydim, gençdik tabi, isyankardık biraz.

İlk aşk maceranızdan bu yana kaç yıl geçmiş?
Ortaokuldaydım il defa aşık olduğumda. 25 yıl falan oldu galiba.

Sizce Türkiye'de aşkın tarzı, rengi, şekli değişti mi bu geçen yıllarda?
Turkiye'de her gün her şey değişiyor, aşk da değişmiştir herhalde. Sonra iki kere daha aşk yaşadım ve evlendim. Ama şimdi çevreme bakınca gençlerin aşkı çok daha çabuk yaşadıklarını görüyorum.

BK- Ülkedeki siyasi durumlar, ekonomik gelişmeler de etkiliyor olabilir mi bu süreci?
Tabiki. Şimdi mesela AKP iktidarında insanlar biraz daha muhafazakar. Bu durum mutlaka yansıyordur aşk konularına. Mesela artık daha çok kapalı genç kız görüyoruz çevremizde. Bunlar herhalde aşkı biraz daha geleneksel yaşıyorlardır diye tahmin ediyorum.

Görücü usulü ile mi evlendiniz?
Yok severek. Son ve gerçek aşkım ile evlendim :)

Çocuğunuz bana eş bulun, evlenmek istiyorum derse ne dersiniz?
Git kendin bul derim. Biz bulsak ilerde ayrılsa bizi suçlar. Kendi etsin kendi bulsun veya kendi mutlu olsun. Ben oldukça katı bir aileden geldim fakat kendi eşimi kendim seçtim ve çok mutluyum Allaha şükürler olsun.

İnsan bir kere evlenince ölünceye kadar aşık kalabilir mi?
Kalabilir bence. Neden kalmasın. Ama aşk olarak değilde çok büyük bir sevgi ve saygı ile bağlılık diyelim biz ona. Aşk bir heyecanla gelip geçiyor çünkü.

BK- Aceleniz var biliyorum ama bir soru daha sıkıştırayım hemen; kadın mı daha çok aşık olur erkek mi?
Kadın :) biz erkekler biraz hovardayız galiba :)

BK- Teşekkürler Kadir Bey, iyi yolculuklar.
Ben teşekkür ederim. Yayınlayınca mesaj atın sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder