Türkiye kendini anlatıyor..Binlerce farklı konuda röportajlar yapıyoruz.. siz de katılmak isterseniz; Online röportajlar için Facebook'da Nazan Arkadaşımızı facebook.com/nazan.soruyor ekkleyebilirsiniz. Eğer belli bir konuda paylaşmak istediğiniz kendinize ait yazlarınız varsa bize adresinden ulaştırabiliriniz, hemen yayınlarız.

Alanya deyince aklınıza gelen 3 güzel şey?

Zeynek D. emlakçı, 30 yaşında, Alanya'da yaşıyor.

BK- Zeynep hanım aslen İç Anadolulusunuz galiba?
Evet aslen Kayseriliyim.

O zaman Alanya'nın ticareti sizden soruluyordur :)
Şimdilik sadece emlak piyasası benden sorulur. Yok yok şaka. Ben de yeni başladım bu işe.

Ne kadar oldu Alanya'da yaşamaya başlayalı.. ve neden Alanya?
Aslında 15 sene kadar oluyor. Ben liseydeydim buraya taşındık. Sonra ben İstanbula gidip geldim falan derken 3 sene önce Alanya'da hayata başladık yine.
Neden Alanya.. Babam emekli olunca direk buraya geldi. Yıllar yıllar evvel Annemle gezerken burayı görmüş, çok beğenmişler. Onlar gelince tabi biz de gelip Alanyalı olduk.

BK- Emlak sektörü ne durumda şu anda Alanya'da?
Son bir kaç yıldır iyice yavaşladı diyebilirim. Burada biz genelde yabancılara yönelik çalışıyoruz. Türk Lirasının sürekli güçlü olması ve Euro bölgesindeki ekonomik sorunlar ve hayat pahalılığı buraya da çok derinden yansıdı aslında.
Ama yine de işlerimiz fena değil. İyi hamleler ve akıllı tercihler ile başarılı bir grafiğimiz var şirket olarak.

BK- 15 Yıl önceki Alanya ile şu andaki Alanya arasındaki en büyük fark nedir diye sorsam?
Daha temiz bir kent diyebilirim. Belkide artık herşey dahil sistemi yüzünden sokağa turist çıkmayınca hiç bir yer de kirlenmiyordur :)

Alanya deyince aklınıza gelen 3 güzel şey?
Kale, bol güneş, yaz aşkları :)

3 Olumsuz şey?
Magandalar, kışın elektrik kesintileri, havaalanına uzaklığı.

Paranız olsa Alanya'da emlak dışında hangi sektöre yatırım yapardınız?
Kendi otelimi açardım herhalde.

BK- Zeynep Hanım, son bir soru daha; Alanya mı Antalya mı? :)
Antalya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder